after X-mas


Eu nu prea mai simt Craciunul de cativa ani incoace. Sad…but true. Pentru mine nu mai inseamna altceva decat cooking si goana dupa cateva cadouri acolo 😛 (ah da, si stresul si nervii alor mei -pe care trebuie sa ii suport- pt masa de Craciun pe care o dam in fiecare an). Cat despre cadou….de cand eram mica ai mei mi-au dat bani sa imi iau cate ceva. Foarte convenient. Dar se duce toata bucuria gasirii unui cadou sub brad (fie el cat de mic).

De la anu’ poate se schimba ceva. Mai degraba schimb eu ceva in mine…Let’s hope for the best… 

(post inspirat de Dana – seems like we feel the same) 🙂

7 răspunsuri to “after X-mas”

  1. i-am spus si Danei: cand e vorba de Craciun, este nevoie fie si de doar un strop de magie… cel mai adesea, el se gaseste in noi, dar nu e exclus sa ne fie daruit de cineva drag… poate inca nu ai gasit acea persoana…

    oricum ar fi, iti doresc un 2010 incarcat de bucurii si plin de magie!

  2. stripp3d Says:

    probabil tot astept sa capat ceva de la cineva drag. poate ar trebui sa „stand up and get it myself”…dar iarasi….nu e nimic magic daca faci totul singura. poate sunt „singura” de prea mult timp. (nu ca nu as avea persoane cu care interactionez in jurul meu….dar you got the point)

  3. happy new year! <:-p

  4. Andrei Says:

    „Cat despre cadou….de cand eram mica ai mei mi-au dat bani sa imi iau cate ceva. Foarte convenient. Dar se duce toata bucuria gasirii unui cadou sub brad (fie el cat de mic).” -> le dau un sfat alor tai

    Se ia una bucata plic.. se pune suma dorita, se scrie pe el numele tau si cu haiosul mesaj „De la mosu”, se asterne frumos pe jos langa suportul bradului si voila si bucuria ta de dim :P.

  5. stripp3d Says:

    din pacate eu chiar asta patesc…doar ca fara plic & msj-ul de rigoare. (da…nici macar haz nu au ai mei)
    doar ca sarbatorile ar trebui sa insemne ceva mai mult….

  6. Andrei Says:

    ai putea sa definesti „putin mai multul” asta de care vb… adk la varsta ta .. cam ce ar trebui sa insemna sarbatorile de craciun infr de adunatu familiei, persoanelor dragi si cadouri..?

  7. stripp3d Says:

    la orice varsta o sa imi doresc un Craciun cu cei dragi langa mine.
    Caldura (nu fizica) imi dorec eu. Si mai multa bunatate.
    Si as mai vrea ca unii sa deschida ochii sa vada ce au langa ei. Si sa aprecieze lucrul ala pana nu e prea tarziu (la ai mei ma refer aici)

    de astea nu prea am eu parte de Craciun. asa ca pt mine a devenit doar o zi in care lumea mananca si da cadouri pt ca trebuie. nu din suflet.

    nu stiu ce ar trebui sa imi doresc mai mult la „varsta mea”

Lasă un răspuns

