Automne…


05_31_33_wellmann_ilona_thestranger

Probabil tu, iubitul meu, m-ai abandonat din cauza ca ne dadeam unul altuia prea multe dovezi de dragoste.
Dupa ce, intr-o camera de baie atat de indepartata de hotelul unde va aflati voi doi, am simtit parfumul patului vostru nuptial, in sufletul meu s-a inchis o usa.
De cand ai parasit aceasta lume, nici macar o data nu ti-am vazut infatisarea.
Nici  macar o data nu ti-am mai auzit vocea.
Aripile ingerului meu s-au frant.
Si asta pentru ca nu vreau sa zbor catre acea lume a mortii unde te aflii tu.
Nu as regret deloc sa renunt la viata pentru tine. Daca dupa moarte ar fi sa ma reintrupez, te-as urma chiar si maine.
Eu, cea din ziua de azi, decat sa primesc din lumea spiritelor dovezi ale dragostei tale sau sa ajung iubita ta in lumea umbrelor subpamantene sau intr-o lume viitoare, ar fi mult mai frumos sa devenim amandoi flori de prun rosu sau de oleandru, iar fluturii care poarta polenul sa ne casatoreasca.
N-as mai avea atunci nevoie sa ma adresez in felul asta unui mort, dupa atat de tristul obicei al oamenilor.
Lasă un răspuns

